Dostawa i wymiana lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław
Zaproszenie do składania ofert
(poniżej 30 000 euro)
Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dostawa i wymiana lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław (opis wymagań w załączeniu) zwraca się do Państwa o złożenie oferty cenowej na w/w dostawę do dnia 24.05.2017 r.
• Dostawa i wymiana lampy RTG Solarix 350 (MX165CT) lub równoważnej do Tomografu Komputerowego BRIGHTSPEED 16 Elite Select.
• Lampa fabrycznie NOWA, wyklucza się lampę po regeneracji.
• Demontaż i utylizacja
• Wykonanie kalibracji, testów akceptacyjnych oraz testów specjalistycznych po instalacji lampy.
• Czas realizacji – do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy.
• Okres gwarancji – 12 miesięcy bez względu na ilość skanów. Gwarancja nieodnawialna.
• Warunki płatności: 12 równych rat (przelew 30 dni).
• Dostawa realizowana transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
!!! Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do OFERTY aktualną deklarację zgodności z CE lub dokument dopuszczający do obrotu i używania.
!!! Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do OFERTY materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.
!!! Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Prosimy o wykorzystanie załączników do złożenia oferty
Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Oferta na dostawę i wymianę lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław” prosimy przesłać (e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
) w terminie do: 24.05.2017 r. do godz. 12:00 na adres:
Centrum Opieki Medycznej (Sekretariat)
ul. 3 Maja 70
37-500 Jarosław
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2017 r. o godz. 13:00 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Kryterium oceny oferty – 100 % cena.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Waldemar Homik, Maciej Głowa - tel. /16/ 624-50-17
![]() |
Dokumenty do pobrania. |