Zaproszenie do złożenia oferty

Przedmiotem Zamówienia jest:
Serwis oprogramowania InfoMedica/AMMS firmy Asseco S.A. dla potrzeb Centrum
Opieki Medycznej w Jarosławiu.
CPV - 72250000-2
Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową oprogramowania
administracyjnego InfoMedica/AMMS produkcji Asseco S.A. (wraz z niezbędnym
do jego pracy oprogramowaniem systemowym)
w zakresie:
a)      Instalowanie oraz wdrażanie nowych wersji Oprogramowania
Aplikacyjnego otrzymanego
w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego w tym przeszkalanie
pracowników z nowych wersji oprogramowania.
b)      Usuwanie awarii Oprogramowania Aplikacyjnego powstałych z winy
Zamawiającego lub
w skutek wypadków losowych.
c)      Bieżące usuwanie awarii oprogramowania, usterek w zbiorach oraz
usterek w zbiorach zgromadzonych danych powstałych z winy Zamawiającego lub
wskutek wypadków losowych (niezależnie od Zamawiającego).
d)      Dostęp do internetowej platformy zgłoszeniowej umożliwiającej:
.       zgłaszanie awarii i usterek oprogramowania oraz monitorowania
statusu ich realizacji,
.       zgłaszanie błędów,
.       udzielanie porad i konsultacji
Dostęp odbywa się na podstawie indywidualnych kont dla osób/administratorów
oprogramowania. W ramach umowy można zgłosić co najmniej 3 osoby upoważnione
do wykonywania zgłoszeń.
e)      Możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych, e-mail
f)      Możliwość korzystania z wizyt osobistych w siedzibie Zamawiającego z
pracownikami certyfikowanymi
w zakresie obsługi i konfiguracji modułów.
g)      Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie
ponownych lub dodatkowych instalacji oprogramowania objętego niniejszą
umową.
h)      Doradztwo i udzielania konsultacji w zakresie podejmowania przez
Zamawiającego kolejnych przedsięwzięć informatycznych,
i)      Doradztwo w zakresie prawidłowości składowania i zabezpieczania
danych gromadzonych za pomocą oprogramowania objętego niniejszą umową.
j)      Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty
serwisowe
i wykonane czynności, w tym zmiany konfigurowania oprogramowania.
k)      konfiguracji oprogramowania operacyjnego i dostosowanie do potrzeb
oprogramowania firmy Asseco Poland S.A objętego umową;
2.2. W ramach usług opieki serwisowej Wykonawca zobowiązuje się, że od
momentu przyjęcia Zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu rozpoczęcia
realizacji Zgłoszenia Zamawiającego nie upłynie więcej niż 48 godz., z
wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawo wolnych od pracy.
2.3. Czynności opieki serwisowej objęte niniejszą umową, Wykonawca realizuje
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 - 16:00. Zgłoszenia
interwencji serwisowych przesłane przez Zamawiającego zarejestrowane po
godz. 16:00 traktowane są jako Zgłoszenie z datą dnia następnego o 8:00.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług opieki serwisowej
zarówno w formie zdalnej jak i w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 42
godzin na 3 miesiące począwszy od daty obowiązywania niniejszej Umowy. Czas
poświęcony na realizację usług, o którym mowa powyżej rozliczany będzie na
koniec 3 miesięcznego okresu o ile przekroczenie czasu nie nastąpi
wcześniej.  Po przekroczeniu w/w wymiaru godzin, czynności opieki serwisowej
zdalne lub w siedzibie Zamawiającego, rozliczane będą kwotą, podaną przez
Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
2.5. Zgłoszenia przyjmowane będą poprzez platformę elektroniczną.
2.6. Serwisanci przydzieleni do obsługi muszą posiadać ważne certyfikaty
autoryzacyjne producenta oprogramowania Asseco Poland S.A.
2.7. Zamawiający zobowiązany jest do :
a)      dokonywania czynności zaleconych przez Wykonawcę, w szczególności
czynności związanych z bezpieczeństwem pracy systemu;
b)      nie dokonywania bez zgody Wykonawcy żadnych zmian w konfiguracji
oprogramowania i sprzętu komputerowego, na którym wykorzystywane jest
oprogramowanie objęte niniejszą Umową.
zapewnienia zdalnego dostępu do oprogramowania, o ile wykonawca zgłosi taką
konieczność.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o
wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.  2019 z późn. zm.)

Przedmiotem zamówienia są /usługi/

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do opisanego
w przedmiotowym postępowaniu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że każdy
z Wykonawców który ewentualnie skorzysta z przysługującego mu prawa do
złożenia oferty równoważnej, winien udowodnić w treści swojej oferty, że te
zaoferowane przez niego urządzenia, technologia czy też materiały są
równoważne w rozumieniu niniejszych wyjaśnień m.in. podając w treści swojej
oferty ich nazwę, producenta oraz numery katalogowe, model, rok produkcji
itp. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie
charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli
w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne.
Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry
jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia.
Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
I.      TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy.
Warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
II.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość
oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane
przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy.
Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993
r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z
późń. zm.) nie mogą być udostępnione.
Oferta powinna zawierać:
1)      dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,
2)      proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z
uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym
cenę towaru/usługi, koszty transportu/dojazdu do siedziby Zamawiającego,
3)      termin realizacji zamówienia,
4)      warunki gwarancji,
5)      termin ważności oferty.
III.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być
przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub  dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum
Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław do dnia 27.05.2022 r. do
godz. 12:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IV.     OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
V.      INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIESZJEK OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VI.     DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik - tel. 16 6245017, Radosław
Grzesiowski - tel. 16 6245196
VII.    ZAŁĄCZNIKI
Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które musza dostarczyć
wykonawcy biorący udział w postępowaniu:
1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i
informacji  o działalności gospodarczej.
2.      Formularz oferty - załącznik nr 1
3.      Wzór  umowy - załącznik nr 2
4.      Minimum 2 referencję potwierdzające wykonywanie usług o zakresie
tożsamym z przedmiotem zamówienia na minimum 40.000 zł brutto.
5.      Certyfikaty autoryzacyjne producenta oprogramowania Asseco Poland
S.A.

Dokumenty do pobrania

 

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jezeli chcesz dowiedziec sie wiecej o plikach cookie, jak je skasowac, wylaczyc - zobacz: polityka prywatnosci.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.