Zaproszenie do złożenia oferty

 

Przedmiotem Zamówienia jest:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni.


CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.  2019 z późn. zm.)

Przedmiotem zamówienia są dostawy/usługi/roboty budowlane.

I.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I. Wymagania ogólne

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem cenowym oraz postanowieniami wzoru umowy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do opisanego
w przedmiotowym postępowaniu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że każdy z Wykonawców który ewentualnie skorzysta z przysługującego mu prawa do złożenia oferty równoważnej, winien udowodnić w treści swojej oferty, że te zaoferowane przez niego urządzenia, technologia czy też materiały są równoważne w rozumieniu niniejszych wyjaśnień m.in. podając w treści swojej oferty ich nazwę, producenta oraz numery katalogowe, model, rok produkcji itp. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

 

II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.

Warunki płatności: 60 dni od daty wystawienia faktury.

 

III.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z pakietami.

Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione.

Oferta powinna zawierać:

1)   dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,

2)   proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego,

3)   termin realizacji zamówienia,

4)   warunki gwarancji,

5)   termin ważności oferty.

6)   Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.

7)   Oświadczenie, o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia20.5.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 211) (jeżeli dotyczy).

IV.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub  dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław do dnia 28.10.2021 r. do godz. 10:00

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V.OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:

Cena 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

VI.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIESZJEK OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

VII.DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik – tel. 16 6245017, Alicja Leluk - tel. 16 6245129

VIII.ZAŁĄCZNIKI

Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które musza dostarczyć  wykonawcy biorący udział w postępowaniu:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej.
  2. Formularz oferty
  3. Projekt umowy
  4. Formularz asortymentowo - cenowy
Dokumenty do pobrania

 

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jezeli chcesz dowiedziec sie wiecej o plikach cookie, jak je skasowac, wylaczyc - zobacz: polityka prywatnosci.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.