Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dostawa implantów artroskopowych oraz płytek klinowych do osteotomii wraz z dzierżawą instrumentarium (opis wymagań w załączeniu) zwraca się do Państwa o złożenie oferty cenowej na w/w dostawę do dnia 28.11.2018 r.

Opis przedmiotu zamówienia.
- Dostawy realizowane transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt
i ryzyko.
-  Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od daty podpisania umowy do dnia 29.06.2019 r.
-  Warunki płatności: przelew 60 dni.

Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.

!!! Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe di techniczne nie gorsze niż określone  w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

Wymagania stawiane Wykonawcy:

Wykonawca użyczy Zamawiającemu bezpłatnie:
Instrumentarium do wszczepiania wszystkich wymienionych komponentów/implantów.
Wykonawca utworzy w magazynie Zamawiającego bank implantów.
Prosimy o wykorzystanie załączników do złożenia oferty
Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Dostawa implantów” prosimy przesłać (e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) w terminie do: 28.11.2018 r. do godz. 13:00 lub na adres:
Centrum Opieki Medycznej (Sekretariat)
ul. 3 Maja 70
37-500 Jarosław


Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2018 r. o godz. 14:00 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

Kryterium oceny oferty – 100 % cena.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Waldemar Homik, Maciej Głowa  - tel. /16/ 624-50-17

Aktualizacja przedmiaru
 

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jezeli chcesz dowiedziec sie wiecej o plikach cookie, jak je skasowac, wylaczyc - zobacz: polityka prywatnosci.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.