Dostawa ambulansu transportowego typu „A2”
Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia
w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych pn. – Dostawa ambulansu transportowego typu „A2” (opis przedmiotu zamówienia w załączeniu) zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na w/w zadanie do dnia 05.10.2018 r. do godz. 12:00.
Zakres dostawy zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia: – do 21 dni od daty zawarcia umowy.
2. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium:
a) Cena za wykonanie całości zamówienia - 100 %
b) Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie zamówienia oferty najtańszej
C =------------------------------------------------------------------------------ x 100 = ilość punktów
c) Cena brutto za wykonanie zamówienia oferty badanej
Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w oparciu o ustalone powyżej kryterium ceny.
3. Warunki płatności: przelew 60 dni.
W niniejszym postępowaniu – nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)
O terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza cenowo, zostanie powiadomiony telefonicznie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.10.2018 r. o godz. 12:30 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych
i Zaopatrzenia.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Waldemar Homik, Maciej Głowa, - tel. /16/ 624-50-17
Dokumenty do pobrania. |