Do Dostawców/Wykonawców

Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – Dostawa Immunoglobulin anty D  (opis przedmiotu zamówienia w załączeniu) zwraca się do Państwa z prośbą o złożenie oferty cenowej na w/w zadanie do dnia 15.03.2018 r. do godz. 12:00. Zakres dostawy zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.

Dostawa realizowana transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie do dnia 26 lutego 2019 r.
Warunki płatności: przelew 60 dni.
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli
i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
Do oferty należy dołączyć:
- pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie,
- koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,  
- parafowany wzór umowy
- formularz cenowy
Ofertę można:
a) przesłać e-mailem (skan oferty z podpisami osób upoważnionych do reprezentacji) na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
b) przesłać faxem na nr : 16/621 54 21;
c) złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres COM Centrum Opieki Medycznej,  ul. 3 Maja 70, 37 – 500 Jarosław (Sekretariat).
1. Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie:
1) koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Centrum Opieki Medycznej, 37-500 Jarosław, ul. 3 Maja 70, oferta na Dostawa immunoglobulin anty D nie otwierać przed 15-03-2018 do godz. 12:00 ” z  nazwą i pieczątką wykonawcy;
Kryterium oceny oferty – 100 % cena.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.2018 r. o godz. 13:00 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Waldemar Homik, Maciej Głowa, - tel. /16/ 624-50-17
W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)
O terminie zawarcia umowy Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza cenowo, zostanie powiadomiony telefonicznie.

Dokumenty do pobrania.
 

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Jezeli chcesz dowiedziec sie wiecej o plikach cookie, jak je skasowac, wylaczyc - zobacz: polityka prywatnosci.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.