Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi
Do Usługodawców/Wykonawców
Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych pn. – Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi (opis przedmiotu zamówienia w załączeniu) zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na w/w zadanie do dnia 17.01.2017 r. do godz. 12:00.
Zakres dostawy zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia: – sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
2. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium:
a) Cena za wykonanie całości zamówienia - 100 %
b) Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie zamówienia oferty najtańszej
C =------------------------------------------------------------------------------ x 100 = ilość punktów
c) Cena brutto za wykonanie zamówienia oferty badanej
Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone powyżej kryterium ceny.
3. Warunki płatności: przelew 30 dni.
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty
o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
Do oferty należy dołączyć:
- pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
- aktualna deklaracja zgodności z CE lub dokument dopuszczający do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – jeżeli dotyczy,
- podpisany formularz asortymentowo- cenowy
- materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi
katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta.
W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.
Ofertę można:
a) przesłać e-mailem (skan oferty z podpisami osób upoważnionych do reprezentacji) na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
b) przesłać faxem na nr : 16/621 54 21;
c) złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres COM Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37 – 500 Jarosław (Sekretariat).
1. Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie:
1) koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Centrum Opieki Medycznej, 37-500 Jarosław,
ul. 3 Maja 70, oferta na Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi nie otwierać przed 17-01-2017 do godz. 12:00 ”
z nazwą i pieczątką wykonawcy;
W niniejszym postępowaniu – nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)
O terminie zawarcia umowy Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza cenowo, zostanie powiadomiony telefoniczne
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17-01-2017 r. o godz. 12:30 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Waldemar Homik, Maciej Głowa, - tel. /16/ 624-50-17
Dokumenty do pobrania. |